Výběrové řízení na pozici vedoucí oddělení marketingu/PR a na pozici mzdová účetní - personalista/ personalistka

05. 01. 2023 – 23. 01. 2023

Vlastivědné muzeum v Olomouci


Vedoucí oddělení marketingu/PR (M/Ž)

Vlastivědné muzeum je institucí, která se snaží být otevřená veřejnosti, která získává, uchovává, zkoumá, zprostředkovává a vystavuje hmotné doklady o člověku a jeho prostředí za účelem studia, vzdělání, výchovy a potěšení. Aby se stala ještě více otevřená veřejnosti, aby ještě více dokázala veřejnosti předat a zprostředkovat co nejvíce z kulturního dědictví, potřebuje k tomu právě Vedoucího oddělení marketingu.

Chcete se podílet na rozvoji nové značky a identity, a to nejen našeho muzea, ale i přidružených institucí Zámku v Čechách pod Kosířem a v Arboretu Bílá Lhota? Chcete se podílet na vytváření nové vize a dlouhodobé koncepce našeho muzea? Chcete se stát součástí nově tvořeného týmu? Baví Vás marketing a chcete se v něm dál rozvíjet? Pokud ano, pak hledáme právě Vás!

Náplň práce:

  • budete spoluvytvářet a realizovat marketingovou a komunikační strategii společnosti
  • budete plánovat a vést jednotlivé kampaně
  • čeká vás práce s marketingovým rozpočtem a aktivní vyhledávání nových příležitostí
  • budete spolupracovat v úzkém projektovém týmu společně s naším produkčním a provozním oddělením
  • s kolegy se zaměříte na propagaci a prezentaci, na přípravu a realizaci všech akcí (výstav, eventů, edukací, merche), na realizaci nové jednotné vizuální identity

Profil uchazeče:

  • hledáme marketingového nadšence, který by rád nastavil kompletní marketingovou strategii a pokud umí výborně pracovat s texty, tím lépe …
  • těšíme se na inspirujícího, proaktivního, tvůrčího a kreativního kolegu, který si umí jasně stanovit priority, který se nebojí výzev a překážky ho spíše motivují, než aby ho zastavily
  • bude nutná odborná praxe cca 3 roky v oboru
  • uvítáme osobnost s výbornými komunikačními dovednostmi a profi vystupováním
  • hledáme člověka, který rád povede menší tým lidí
  • očekáváme perfektní orientaci při práci na PC
  • SŠ vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání

Naše nabídka:

  • kreativní pracovní pozice v renomované instituci
  • najdete u nás stabilitu státní organizace se širokým zázemím a jistotou
  • svoji práci si můžete rozplánovat v rámci pružné pracovní doby
  • odpočinek naberete při 25 dnech volna, k tomu navíc přidáme 5 dnů sick days
  • dostanete od nás firemní mobil a PC, abyste byl/a mobilní
  • můžete se těšit na firemní akce, volné vstupy do muzeí, stravenkový paušál, bezúročné půjčky
  • najdete nás přímo v centru Olomouce na Náměstí Republiky 5
  • čeká vás pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup je možný již od 1.2.2023 nebo dohodou
  • platové podmínky se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11

 

Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s veškerými kontakty mailovou formou ideálně do 19.1.2023 na emailovou adresu: lokajova@vmo.cz  nebo valenta@vmo.cz.

Než si projdeme všechna CV, chvilku to zabere, ale určitě se co nejdříve ozveme všem reagujícím zájemcům se zpětnou vazbou a dalším postupem! Děkujeme za strpení a těšíme se na spolupráci.

---

Mzdová účetní/personalista (M/Ž)

Náplň práce:

  • komplexní zpracování mzdové agendy (výpočet mezd, srážek, odvodů)
  • vedení mzdové evidence
  • zajištění komunikace s oprávněnými institucemi (ZP, OSSZ, FÚ, Úřad práce, ...)
  • zpracování čtvrtletních a ročních statistických výkazů
  • zpracování ročních daňových výkazů
  • spolupráce s finanční účtárnou a projektovým týmem
  • komplexní zpracování personální agendy zaměstnanců a souvisejících smluvních vztahů
  • vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů
  • spolupráce s vedoucími jednotlivých pracovišť VMO v oblasti personální a mzdové práce
  • tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů organizace
  • organizace vzdělávání zaměstnanců

Profil uchazeče:

  • 3 roky praxe na podobné pozici (mzdy, personalistika), výhodou ve státní správě nebo v příspěvkové organizaci
  • znalost české mzdové a pracovně právní problematiky
  • schopnost rychlé orientace ve mzdových zákonech a předpisech
  • dobrá znalost práce na PC
  • přesnost, spolehlivost, samostatnost, analytické schopnosti, komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci, ochotu dále se vzdělávat
  • SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru

Naše nabídka:

  • samostatná a zodpovědná pozice na plný úvazek s adekvátním mzdovým ohodnocením
  • stabilní zázemí veřejné kulturní instituce
  • odměny v závislosti na dosažených výsledcích
  • benefity: 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, pružná pracovní doba
  • práce v příjemném prostředí v centru Olomouce na Náměstí Republiky 5
  • pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • nástup od 1.4.2023 nebo dohodou
  • platové podmínky se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9

 

Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s veškerými kontakty mailovou formou ideálně do 23.1.2023 na emailovou adresu kellnerova@vmo.cz.

Ve druhém kole uchazeči doloží originál výpisu z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, cizí státní příslušníci obdobný doklad osvědčující jejich bezúhonnost, vydaný domovských státem. Pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.

 Odpovíme všem reagujícím zájemcům. Děkujeme a těšíme se na spolupráci. 

 

 


Výběrové řízení na pozici vedoucí oddělení marketingu/PR a na pozici mzdová účetní - personalista/ personalistka
Modul: Akce